Le Creuset

Oh vad jag vill ha lite skålar och ugnsformar i från Le Creuset.
Deras underbara  färg carribean som dem har på en hel del av sina produkter älskar jag.
Dem kostar en del men kvalitén ska vara den bästa har jag hört.
Jag är trött på saker som ser slitna ut efter ett tag när man använder mycket och ofta som får repor och blir kantstött.
 
Några av dem här skulle jag bli glad för, framför allt skålen, jag älskar fina skålar som man kan använda när man bakar, fin att ha sallad i eller bara för vilket ändamål man själv vill.
Vad tycker du?
 
 
 
 
 
#1 - - Amanda:

Så himla snyggt!
Har faktiskt den ungsformen :D

Svar: Underbara och vilka färger. Vad tycker du om ugnsformen?
Gladakocken

#2 - - Amanda:

Jag tycker att formen är jättebra :D Dock är den lite klumpig ibland då den är så stor :) Men det får man räkna med :D

Svar: haha ja jag kan tänka mig och lite tyngd i mot dem andra man har!
Gladakocken

#3 - - Marie:

Ohh jättefina är de, och snyggt med turkost

Svar: Ja älskar den här färgen!
Gladakocken