Paddelborste och nya skor

Hej!
Jag lever och mår bra.
Folk har frågat varför jag inte bloggar men det är fullt upp just nu med jobb och familj.
På tisdag åker jag med man och barn til solen
för att slippa alla måsten och bara hinna umgås med varann och ta det lugnt.
Det ska bli jätte skönt för jag känner mig ganska trött, det har varit lite mycket nu ett tag.
 
Jag har handlat en del nytt till mig och barnen inför resan.
Idag köpte jag lite kläder, hudvårdsprodukter, en paddelborste nya skor och lie annat.
 
Har du hår modell lite längre eller bara till axlarna så kan jag rekomendera en paddelborste, den är skön att kamma med och reder ut håret utan att slita, du stylar och fönar med den.
Det var min frisör som sa till mig och köpa en sån och nu idag gjorde jag det, bättre sent än aldrig...
(lånad bild)
 
 
Jag brukar alltid tjata om att man inte ska snåla på skor utan köpa bra märke etc.
För ett tag sen var jag med barnen på skopunkten och idag var det min tur.
Om skorna håller får vi se, men dem är sköna att gå i och ser snygga ut enligt min smak!
Och passar min plånbok för bra priser har dem,
betalade endast drygt 550kr för 3 par, den billiagste fick jag gratis.
 
 
#1 - - M.Lindström:

Hej Jag önskar er en skön och solig semester.Kram ML

Svar: Vi hade en underbar vecka nu är vi hemma i rusk och kyla. Bakade krabbelurer igår esta det till barfnen jättegott! Kram
Gladakocken