Sommar, jordgubbar och loppis fynd

Nu är det sommar och varmt ute. Äntligen slipper barnen alla kläder och kan ha sköna sommarkläder och lätta skor. Vi äter jordgubbar i stora lass och har satt en massa fina blommor i krukor, i perenner samt grönsaker i landen på sommarhuset. Hemma i stan är den stora inglasade balkongen fylld av tomat och chillli plantor några av dem ska få flytta till landet.
 
Idag efter min sega löprunda så plockade jag blommor till min lilla fina loppis vas, tillsammans med silverbrickan och ljusstaken från förra veckans loppis blev det romantiskt i min stil.
Lättvispad grädde och svenska jordgubbar är sommar för mig!
 
#1 - - M.Lindström:

Hej Tyska jordgubbar är minst lika goda.ML

Svar: Tror jag inte på ;)
Gladakocken

#2 - - Martin Lundberg:

Fler bilder på chiliplantorna efterfrågas! :)

Svar: DEt kommer!!! :)
Gladakocken